Wat is vereist?
- HBO werk- en denkniveau
- Secretariële- en commercieel administratieve ervaring
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- € 2.780 - € 4.300 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 30 tot 38 uur per week
- 25 vakantiedagen en tijd-voor-tijd regeling (spaaruren)
- Opleidingsmogelijkheden om je te blijven ontwikkelen
- Een variabele bonusregeling
- Eigen sportfaciliteit en mogelijkheid om tijdens werktijd te sporten
Wat doe je?
- 25% Agenda beheren en afspraken maken
- 25% Werkoverleggen inplannen
- 20% Conditiewijzigingen doorvoeren
- 15% Bonus- en compensatieaanvragen wijzigen
- 10% Bezoek aanmelden
- 5% Mail- en telefonische vragen beantwoorden
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Liane de Jong
Human Resource Advisor
Vacature
Als Management Assistent bij Phoenix Contact zorg jij ervoor dat onze Business Area Manager (BAM) én het Sales team kunnen excelleren dankzij jouw organisatietalent en proactieve aanpak.
Wat maakt jouw rol belangrijk?
Jij beheert de agenda van de BAM en regelt afspraken, intern én extern. Je onderneemt direct actie op inkomende e-mails en zorgt dat de agenda en voorbereidingen van afspraken tot in de puntjes verzorgd zijn.
Voor het Sales team ben jij onmisbaar:
Je verwerkt en bevestigt conditiewijzigingen. Je handelt bonus- en compensatieaanvragen af. Je meldt klantbezoeken aan bij de receptie, zodat alles soepel verloopt.
Samen sterk: Je werkt nauw samen met een collega Management Assistent. Jullie zijn elkaars back-up en nemen taken over wanneer nodig. Zo blijft het team altijd in beweging.
Waarom jij? Omdat jij houdt van overzicht, snel schakelen en het verschil maken voor mensen om je heen.
Als je het leuk vindt om planningen te maken, veel contact met je collega's te hebben en je het niet erg vindt om veel verschillende taken te hebben, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Anne-Fleur Gratrix-Lamers
Op een leuke werkdag geniet je van de afwisseling van verschillende werkzaamheden, die ervoor zorgen dat je dag lekker doorloopt en je gemotiveerd blijft om het beste uit elke taak te halen.
Op een minder leuke werkdag is het rustiger en ben je de hele dag dezelfde taak aan het uitvoeren.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Agenda beheren
- Afspraken maken
- Weekbespreking met de BAM
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Documenten beheren
- Voorbereiden werkoverleggen
-
- Lunch
- Vergaderingen voorbereiden
- Administratie verwerken
- Werkoverleggen inplannen
-
- Lunch
- Bezoek aanmelden
- Administratie verwerken
- Agenda beheren
- Vitaliteit
-
- Werkoverleggen inplannen
- Lunch
- Conditiewijzigingen doorvoeren
- Bonus- en compensatieaanvragen wijzigen
- Bezoek aanmelden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Phoenix Contact hebben we onze eigen Academy. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden voor externe scholingen en heb je vrije toegang tot goodhabitz. Het groeipad is niet in steen gebeiteld. Doorgroeimogelijkheden verschillen per functiegebied en gaat in overleg met je leidinggevende.
Werken bij Phoenix Contact
Phoenix Contact is wereldwijd marktleider in connectiviteit en pionier in elektrificatie en automatisering. Wij voelen het als een verplichting aan onze geschiedenis, onze mensen en onze klanten om het verschil te maken en het goede voorbeeld te geven. Wij zien de wind en de zon als onuitputtelijke bronnen van energie en als de pilaren van een schone, elektrische toekomst. Natuurlijk zijn er uitdagingen. In distributie en opslag van energie bijvoorbeeld. Want de zon gaat onder en de wind gaat liggen. Maar we zien vooral een toekomst gebouwd op schone energie. En daar zetten we ons iedere dag voor in. Met een gezonde mix van idealisme en pragmatisme.
- Kantoor in Zevenaar
- 135 medewerkers
- 22.000 medewerkers wereldwijd
- Gem. leeftijd 40 jaar
- Business casual
- Bij fulltime dienstverband twee dagen in de week
- Eigen academy, eigen sport en 3d sport faciliteiten
