Wat is vereist?
- HBO werk- en denkniveau
- Secretariële- en commercieel administratieve vaardigheden
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- € 2.780 - € 4.300 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 38-urige werkweek
- 25 vakantiedagen en tijd-voor-tijd regeling (spaaruren)
- Opleidingsmogelijkheden om je te blijven ontwikkelen
- Een variabele bonusregeling en sportfaciliteiten
- Telefoon en laptop
Wat doe je?
- 25% Agenda beheren en afspraken maken
- 25% Werkoverleggen inplannen
- 20% Conditiewijzigingen doorvoeren
- 15% Bonus- en compensatieaanvragen wijzigen
- 10% Bezoek aanmelden
- 5% Mail- en telefonische vragen beantwoorden
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Liane de Jong
Human Resource Advisor
Vacature
Als Management Assistent bij Phoenix Contact ben je verantwoordelijk voor het bieden van uitgebreide ondersteuning aan zowel één van de Business Area Managers (BAM) als het Sales team. Voor de BAM bestaan je taken onder meer uit het beheren van zijn agenda, het plannen van diverse afspraken zowel intern als extern, het ondernemen van acties naar aanleiding van inkomende e-mails en het opstellen van verschillende planningen voor bijvoorbeeld werkoverleggen en functioneringsgesprekken van het team.
Voor het Sales team zal je onder andere assisteren bij het verwerken en bevestigen van conditiewijzigingen, het afhandelen van bonus- en compensatieaanvragen en het aanmelden van klantbezoeken bij de receptie. Daarbij vervul je een veelzijdige rol waarbij samenwerking met een andere Management Assistent belangrijk is. Dit betekent dat jullie elkaar ondersteunen als back-up wanneer een van jullie afwezig is en dat jullie elkaars taken kunnen overnemen als dat nodig is.
Je wordt onderdeel van het Sales team, waarbij je nauw samenwerkt met de BAM en de andere Management Assistent.
Als je het leuk vindt om planningen te maken, veel contact met je collega's te hebben en je het niet erg vindt om veel verschillende taken te hebben, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Anne-Fleur Gratrix-Lamers
Op een leuke werkdag geniet je van de afwisseling van verschillende werkzaamheden, die ervoor zorgen dat je dag lekker doorloopt en je gemotiveerd blijft om het beste uit elke taak te halen.
Op een minder leuke werkdag is het rustiger en ben je de hele dag dezelfde taak aan het uitvoeren.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Agenda beheren
- Afspraken maken
- Weekbespreking met de BAM
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Documenten beheren
- Voorbereiden werkoverleggen
-
- Lunch
- Vergaderingen voorbereiden
- Administratie verwerken
- Werkoverleggen inplannen
-
- Lunch
- Bezoek aanmelden
- Administratie verwerken
- Agenda beheren
- Vitaliteit
-
- Werkoverleggen inplannen
- Lunch
- Conditiewijzigingen doorvoeren
- Bonus- en compensatieaanvragen wijzigen
- Bezoek aanmelden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Phoenix Contact hebben we onze eigen Academy. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden voor externe scholingen en heb je vrije toegang tot goodhabitz. Het groeipad is niet in steen gebeiteld. Doorgroeimogelijkheden verschillen per functiegebied en gaat in overleg met je leidinggevende.
Werken bij Phoenix Contact
Phoenix Contact is wereldwijd marktleider in connectiviteit en pionier in elektrificatie en automatisering. Wij voelen het als een verplichting aan onze geschiedenis, onze mensen en onze klanten om het verschil te maken en het goede voorbeeld te geven. Wij zien de wind en de zon als onuitputtelijke bronnen van energie en als de pilaren van een schone, elektrische toekomst. Natuurlijk zijn er uitdagingen. In distributie en opslag van energie bijvoorbeeld. Want de zon gaat onder en de wind gaat liggen. Maar we zien vooral een toekomst gebouwd op schone energie. En daar zetten we ons iedere dag voor in. Met een gezonde mix van idealisme en pragmatisme.
- Kantoor in Zevenaar
- 135 medewerkers
- 22.000 medewerkers wereldwijd
- Gem. leeftijd 40 jaar
- Business casual
- Bij fulltime dienstverband twee dagen in de week
- Eigen academy, eigen sport en 3d sport faciliteiten